StudentevaIuerimg av ALLV301 Litteraturvitenskapeliggrunnkurs- Hvis svaralternativene ikke passer til dine syn, bruk da de Zzpne kommentarfeltene underveis. Takkfor hjelpen! I. Om studentem (a) Som mastergradsstudent erjeg heltidsstuderende: // deltidsstuderende: (angi prosent): (b) Pé 200-niv5’1 / til mellomfagseksamen i ailmenn litteraturvitenskap haddejeg // haddejeg ikke et sacremne som jeg gér videre pé/fordyper meg i/bygger videre ut innenfor emnet for masteroppgaven. (c) Dajeg begynte pé ALLV301 haddejeg bestemt meg for hvilket emnejeg skulle skrive masteroppgave 0m. // haddejeg ikke bestemt meg (d) Jeg hadde p51 forhind gjort meg kjent med pensumtekstene eiler startet lesingen. // ikke gjort meg kjent med (e) Undervisningen ble gitt i 3-timers seminarer e'n gang i uken i 12 uker. I tillegg ble studentene inndelt i kollokviegrupper med gitte gruppearbeider som de ledet seIV. Jeg deltok i seminarundervisningen: 100% 75-100% 50-75% Under 50% Jeg deltok i kollokviesamiingene: 100% 75-100% 50-75% Under 50% (f) Til seminarundervisningen benyttet kurset IKT i form av e-postsamband til innleveringer 0g distribusjon av individuelle oppgaver 0g gruppearbeider, sfi vel som til meidingstjeneste. Min tilgang til datamaskin var: God (egen maskin) God (UiBs maskin) Mindre god Dérlig Manglet helt (g) 1 hvilken grad sakte du individuell veiledningzi Ofte I noen grad Sjelderi Aldri (h) Jeg vurderer min egen arbeidsinnsats i emnet ALLV301 som: Svaert hay Hay ' Middels Mindre aktiv Svak 2. Om ALLV301 Litteraturvitenskapeliggrunnkurs M511 0g Iaerina, seffekt (a) Hvor klart syncs du formélet med ALLV301 ble formulert fra Seksjonens side? Meget klart: Kiart: Brukbart: Uklai't: (b) Var kurset utformct slik at dct hjalp deg til egen forstéielse 0g seivstendig tenkning? I hey grad: Ti] en viss grad: I liten grad: (c) Hvor faglig engasjerende synes du emnet ALLV301 har vaert? Svart engasjerende: Engasjerende: Deler har engasjert: (d) Ta stilling til ferlgende pistand: En av kursets hovedintensjoner var, gjennom aktivt arbeid med studiematerialet, 5’1 gi 21kt kunnskap om ulike typer tekst (studieplan, noveller, dikt, tidl. godkjente prosjektbeskrivelser, m0dell—prosjektbeskrivelse, masteroppgave— innledninger, Jargensens Hovedoppgaven, roman, drama, diktsamling, tekster fra forskning 0g kritikk). Vekten 15 pé tekstenes oppbygging 0g komposisjon, logikk 0g indre motivering. Med blikk for strukturanalysenes overfzrings- verdi, lé vekten pé 5. skjerpe evnen til strukturering, oppbygging 0g komposisjon av egenprodusert skrift (hhv. i analysene av noveller, dikt, roman, drama; 0g i framleggelsen av rekken av utkast til egen Prosjektbeskrivelse). 1 hvilken grad samsvarer péstanden med din egen forstéelse av kursets intensjoner: Fullstendig: I hay grad: I noen grad: Overhodet ikke: (e) Hvor stor mener du laeringseffekten av emnet ALLV301 var for deg? Underveis i kurset: I liten grad: vart stor: Stor: Liten: Svaart liten: Etter kursslutt: . Svaert stor: Stor: Liten: Svaert liten: (f) Hvordan vi1 du karakterisere det faglig-sosiale utbyttet av ALLV301: Svaert stort Middels Lite (g) Andre kommentarer til sparsmélet om laering: Pensum (a) Omfang: Jeg syncs pensum i ALLV301 er: For stort: Passe: For lite: (b) Vanskeiighetsgrad: Jeg synes pensum i ALLV301 er: Passe vanskelig: For vanskelig: For left: (c) Innhoid: Jeg syncs det faglige innholdet i ALLV301 er: Svaert interessant: Interessant: Noe interessant: Uinteressant: ((1) Andre kommentarer til pensum i ALLV301: Undervisning (a) Omfang: Jeg syncs antall seminarsamlinger 0g undervisningsopplegg i ALLV301 har vaert: Passe: For hiayt: For lavt: (b) Vanskelighetsgrad: Jeg syncs forelesningene iALLV301 har vacrt: Passe: For vanskelige: For lette: (c) Kvalitet: Kvaliteten p5 seminarundervisningen i ALLV301 har vasrt: Svmrt god: God: Mindre god: Dérlig: (d) Som lacringsform hai' seminarundervisningen i ALLV301 vaert: Svacrt innsiktsgivende: Innsiktsgivende: Lite innsiktsgivende: (e) Andre kommentarer til undervisningen i ALLV301: Eksa-men , Eksamensformen i ALLV301 bestér av innlevering av en Prosjektbeskrivelse for masteroppgaven (Godkjent/Ikke godkjent), som studenten har arbeidet med gjennom hele kurset, individuelt, i feilessamlinger, 0g i individuell veiledning. (a)_I hvilken grad har seminarundervisningen betydd noe for utformningen av den innleverte Prosjektbeskrivelsen: Svaart mye: Mye: Noe: Lite: Intet: (b) I hviiken grad har kollokviesamlingene betydd noe for utformningen av den innieverte Prosjektbeskrivelsen: Svaert mye: ‘ Mye: Noe: Lite: Intet: (c) I hviiken grad har individuell veiledning betydd me for utformningen av den innleverte Prosjektbeskrivelsen: Svaert mye: Mye: Noe: Lite: Intet: (d) Jeg syncs eksamensformen i ALLV301 fungerer: Svar’t godt: Godt: Brukbart: Dériig: (e) Andre kommentarer til eksamensordningen i ALLV301: