Kurset er lagt til byrjinga av vårsemesteret. Undervisninga blir gitt i Seminarrom 216 i HF-bygget (2. etg.). Timeplan finn du nedanfor. Kjøp snarast pensumlitteraturen (sjå nedanfor), og start lesing og førebuing. - NB: Det er svært viktig at studentane startar pensumlesinga før semesterstart. - NB: Endå viktigare er at de i løpet av juleferien tenkjer nøye igjennom kva de ser for dykk at masteroppgåva de skal i gang med, skal dreie seg om. Ved semesterstart må de altså ha byrja prosessen med å tenkje ut emne, material og problemstillingar for masteroppgåve-prosjektet. - Ved kursstart må kvar student også ha nett-tilgang, og ha eiga epost-adresse. Oversend snarast epost-adressa di til kursleiar.
I løpet av kurset skal studentane ferdigstille ein individuell Prosjektbeskrivelse på min. 10 s. for masteroppgåve-arbeidet. Denne utgjer eksamensoppgåva i emnet, som tel 15 stp, og dannar grunnlag for vurderinga (Godkjent/Ikkje godkjent). For å bli vurdert krevst det i tillegg at studentane har møtt fram på og gjennomført heile kurset, deltatt i gruppearbeida, og levert inn dei øvingsoppgåvene som inngår i kurset. Av progresjonsomsyn må kurset gjennomførast og eksamen avleggjast nettopp i første delen av mastergradsstudiets førstesemester. Studentane kan difor ikkje basere seg på å vere opptatt med andre syslar i denne perioden (som t.d. andre studiar eller lønna arbeid).
Studentane blir inndelte i grupper, og skal i løpet av seminaret utarbeide og leggje fram til drøfting og for faglærars og medstudentars tilbakemelding (enkelt- og gruppevis) utkast til analysar av
- ** korte skjønnlitterære tekstar,
- ** innleiingane i tidlegare evaluerte masteroppgåver,
- ** tidlegare godkjende prosjektskisser, og deretter: analysar av
- ** eitt eller fleire av pensumets skjønnlitterære og essayistiske verk, med vekt på tekstanes overordna topografiske relasjonar, rom/tid-kategoriar, og kompositoriske særdrag.
Kurset vil undervegs også kontinuerleg drøfte dei individuelle utkasta til Prosjektbeskrivelse som den einskilde har i arbeid. Det vil også bli gitt individuell og gruppevis rettleiing i arbeidet med prosjektbeskrivelsane. - Grunnkurset gjer bruk av kursinternt IKT-samband - mellom studentar, og mellom studentar/studentgrupper på den eine sida, og faglærar på den andre.
Emnets siste arbeidsoppgåve er ferdigstillinga og innleveringa av Prosjektbeskrivelsen, som skal leverast på Seksjonens ekspedisjonskontor (konsulent Marianne Eskeland, rom 284), seinast fredag 17. mars kl 13.00.
Pensum skal studentane ha inngåande kjennskap til, kunne presentere, diskutere, og ha evne å analysere. Når ikkje anna er nemnt, kan pensum kjøpast på Studia.
** "ALLV301 - Litteraturvitskapleg grunnkurs - Kompendium" - til sals på Studia, Avd. Kompendiesal
** "Studieplan/Prosjektbeskrivelsar - Minikompendium" - blir supplert av faglærar ved kursstart
** Harald Jørgensen, Hovedoppgaven. Skikk og bruk i oppgavearbeidet, Oslo, 1993
** Stendhal, The Red and the Black. A Chronicle of the Nineteenth Century (1830), transl. Catherine Slater, Oxford UP, 1991 og seinare
** Renate Dorrestein, A Heart of Stone (1998), London: Black Swan, 2001
** Thornton Wilder, Our Town and Other Plays (1938), London: Penguin Classics, 2000
** Dubravka Ugresic, The Culture of Lies. Antipolitical Essays (1995), transl. Celia Hawkesworth, London: Phoenix, 1998
** Claes Andersson, Under, Borgå, 1984 (fotokopi, blir supplert av faglærar ved kursstart)
Litterær analyse og tolking I: Knut Hamsun, "Hemmelig ve"; Paal Brekke, "Der alle stier taper seg" (begge i Kompendiet); diskusjon av korte analyse-utkast.
Pr des. '05. Med atterhald om endringar. LS